آب، نان، آواز

آدمی را آب و نانی باید و آن‌گاه، آوازی ...

آب، نان، آواز

آدمی را آب و نانی باید و آن‌گاه، آوازی ...

تو بخندی همه‌چی خوبه، بخند ...

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴ ق.ظ

یادت هست آن عکس دسته جمعی را پرستو؟ که نگاه‌های من و تو -بی‌هوا- به هم گره خورده بود؟ و عکس بعدی، که هر دویمان خندیده بودیم ...

همین ... فقط می‌خواستم دوباره یادت بیاورم که چقدر نگاه‌هات برای من شیرین بود؛ چقدر با لبخند همیشگی‌ات، همیشه زیباتر می‌شدی. درست مثل همان عکس دسته جمعی. همان جمعی که حالا تو -هنوز هم- بین‌شان هستی، و من ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۸
علیرضا توحیدی

نظرات  (۲)

خدای من!

معبود من!

خالق من!

سیّد من!

ربّ من!

ای عالِمِ علیم!

ای حاکمِ حکیم!

ای راحمِ رحیم!

ای قادرِ قدیر!

ای عالیِ علی!

ای اعلایِ متعال!

ای کریم!

ای نور!

من سائلم و تو قائلی به «و امّا السَّائِلَ فَلاتَنهر»؛

سیّد من!

خالق من!

خلّاق من!

ای صاحب نازی که مرا خلق کرده ای بی آن که نیازی به من داشته باشی؛ و نه فقط تو؛ بلکه بی آن که هیچ یک از خلایقت به من نیازی داشته باشند.

ای کسی که در زندگی ام مدام برایت شریک قائل می شوم!

ای کسی که به من مهلت می دهی و من عبرت نمی گیرم!

ای کسی که هر چه من بیشتر گناه می کنم، بیشتر ستر عیب می کنی؛ بیشتر آبرو می دهی!

ای کسی که طمع کَرَمت مرا در ارتکاب گناهان جری تر کرده است!

ای کسی که «خَیرُک الینا نازل و شَرُّنا اِلَیکَ صاعِد»!

ای کسی که نافرمانی ات می کنم؛ در حالی که دنیا را به فرمان من درآورده ای!

ای کسی که یادم می رود که هستی، اما یادت نمی رود که هستم!

ای کسی که منتظری که دست هایم به سمتت دراز شود تا چنان دستم را بگیری که از خجالت جان بدهم!

ای کسی که بیشتر از من به من شوق داری!

ای حائل بین من و من!

ای نزدیک تر از من به من!

ای منِ من!

...

:)

اگه دنیات اندازه یه نفر کوچیک بشه؛
یا اون یه نفر اندازه خدا واسه ت بزرگ بشه؛
اگه روزی ترکت کنه و بره،
اون وقت دین و دنیات رو با هم می بازی.../
(شهرزاد - حسن فتحی)

+
دوسِت می دارم
:تخمه ژاپنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">